duminică, 31 august 2014

Cu bine, vara 2014!


Ei bine, asta a fost! Vara 2014 s-a dus... Sau ar trebui mai bine sa intreb "A venit vreodata?".
Nu ne-am bucurat asa cum trebuie de acest superb anotimp. Nu am avut parte de o vara asa cum am fost obisnuiti pana acum. Nu a fost o vacanta tocmai reusita din punctul meu de vedere. Atata vreme urata, atatea ploi. Nu cumva, in tot acest timp, a fost primavara si abia acum vine vara?.. Acea vara pe care nu am avut ocazia sa o cunosc in acest an.

Am lenevit, facand lucruri banale mai tot timpul si nu am avut ocazia sa fac ceva special, nu am avut motivatia necesara sa fac ceva care sa ma scoata din starea monotona. Nu am destule amintiri din aceasta vara, cel putin nu atat de multe pe cat as dori sa am. Nu vreau sa trecem asa de brusc la frig si haine groase.
Refuz sa cred ca trebuie sa dam pagina mai departe si sa trecem la un nou capitol, atat timp cel anterior a fost asa de lung. Interminabil.
Dar...ce putem face? Oricat ne-am impotrivi tot trebuie sa acceptam ca asta a fost tot. Ca aceasta vara nu a fost asa de grozava pe cat ne asteptam. Ca poate la anul o sa avem parte de ceva diferit...si special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă aștept cu o părere! ♥