marți, 2 septembrie 2014

Back to school.


Odata cu vara, se sfarseste si vacanta, acea frumoasa perioada pe care elevii o asteapta cu sufletul la gura tot anul. Dupa 3 luni de relaxare totala, iata ca a venit timpul sa ne reintoarcem in salile noastre de clasa, urmand un nou an scolar stresant. Ne vom revedea colegii si ne vom povesti reciproc toate amintirile din vacanta care tocmai s-a incheiat. Vom spune glume, vom rade, realizand cat de dor ne era de aceste momene. Spune sincer : chiar nu iti este dor?



Asadar, cu ocazia inceperii unui nou an scolar, noi fetele trebuie sa ne preocupam de noi achizitii in materie de haine. Va voi enumera cateva articole vestimentare pe care trebuie neaparat sa le avem in prima zi de scoala. Cu timpul ne vom cumpara multe mai multe haine, insa pentru inceput avem nevoie de o tinuta sport - un trening; o geanta incapatoare; 2 perechi de incaltaminte : una casual si una mai eleganta; cateva bluze, cat si perechi de jeansi si un sacou/jacheta pe care sa o purtam peste bluza. Putem adauga si cateva accesorii cum ar fi niste curele sau esarfe, ceasuri sau cercei colorati.


Eu inca nu am terminat cumpaturile. Mai am de achizitionat jeansii, care mi-as dori sa fie tot gen boyfriend deoarece imi plac foarte mult si se pot combina in multe feluri, niste tenesi, de preferinta All Star si o geanta de piele de tip postas.
Pana acum am reusit sa cumpar ACEASTA minunata jacheta de piele de culoare roz care m-a fermecat cu frumusetea si materialul fin din care este confectionata. Are un aspect foarte cool si sunt sigura ca toate colegele vor ramane masca atunci cand ma vor vedea "defiland" cu ea.
In aceasta vara am mai achizitionat 5 bluze super frumoase, largi, asa cum imi plac mie, 3 din ele continand in mare parte alb. Celelalte doua sunt roz. Maine voi merge la mall pentru a completa restul tinutei. Aveti mai jos o tinuta creata cu ajutorul siteului www.polyvore.com, asemanatoare cu ceea ce am pana acum in dulap si ceea ce doresc sa cumpar.


Ce parere aveti? Ce ar trebui sa iau pentru a completa tinuta? Conversele All Star albe sau sneakersii cu model floral? Pentru ca recunosc ca sunt destul de frumosi si sneakersii.

Astept opiniile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă aștept cu o părere! ♥