marți, 9 septembrie 2014

My short vacation

Hello, girls! Va scriu din patutul meu pufos caruia i-am dus dorul timp de cateva zile in care am fost plecata intr-o mini excursie. Unde? La Baile Herculane, un oras din judetul Caras-Severin, un oras linistit, destinat relaxarii. Stațiunea este situată în partea de sud-vest a României, la o altitudine de 168 m, la 8 km distanța de granița cu județul Mehedinți și doar 25 de km de frontiera cu Serbia. Ne pun la dispozitie ape minerale izotermale și hipertermale (38-60 °C).


Posibilități de tratament: aerohelioterapie, băi termale, în bazin descoperit, băi termale sulfuroase și sărate,în vane și bazine acoperite; buvete pentru cură internă cu ape minerale, instalații de hidrotermoterapie (și saună), electroterapie, chinetoterapie, hidrochinetoterapie, în bazine; inhaloterapie; cură de teren. Din stațiune se pot face excursii la ruinele băilor romane, Peștera Hoților(Grota Haiducilor), Grota cu Aburi, Crucea alba, și altele.


Ce am facut in tot acest timp?
De toate! Aceasta statiune mi-a pus la dispozitie atat muntele, cat si marea. Am vizitat, am mers la strand, am facut multe poze, am ras, am mancat copios, am facut cumparaturi. Cred ca am facut km intregi de mers pe jos, simt o intensa febra musculara.


In plus, am avut norocul ca fix atunci cand am sosit noi sa fie zilele orasului. Au venit TALISMAN, Alessia, Morris si multi altii. Peste tot erau numai tarabe cu bijuterii si haine care iti faceau cu ochiul, mancaruri delicioase, genti, suveniruri si diverse lucruri care mai de care mai interesante. Imi venea sa le cumpar pe toate! Acolo mi-am gasit o husa frumoasa cu pinguin. Nu am gasit absolut pe nicaieri o husa 3d pentru telefonul meu, dar iata ca universul a fost de partea mea!
 
La lasarea serii ne-am lasat hainele lejere si costumele de baie la o parte si ne-am imbracat in costume elegante pentru o cina la restaurant. 
Iar apoi am revenit in micul haos creat de concertul care rasuna in intreaga statiune. Am dat putin in mintea copiilor, facandu-mi o pictura pe fata.

Am optat pentru ceva simplu. Niste artificii. Rezultatul :

Pensiunea la care ne-am cazat a fost de nota 10. Data viitoare cand venim aici tot la Pensiunea Deea ne vom caza. Vremea a fost incredibil de calda, care a tinut din ziua in care am ajuns pana in momentul in care am plecat. Noroc chior, nu credeti?
Cam asta a fost toata vacanta. Chiar daca a fost scurta, m-am bucurat de fiecare moment. A fost frumos, iar eu si cu familia mea ne-am simtit foarte bine. Sper sa va placa pozele si sa va creasca putin interesul de a vizita Baile Herculane!


I wear :
Black Dress : Donatella
Floral Dress : Aves Design
Shoes : Ivamar Boutique
Red swimsuit : Just4girls
Black wristwatch Rolex : ASreplica


XOXO!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă aștept cu o părere! ♥